Обмін та повернення
Повернення товару належної якості
- Виконується у порядку та на умовах, визначених Законом України «Про захист прав споживачів».
- Можливо, якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, а також документ, що підтверджує факт покупки та умови замовлення вказаного товару.
- Здійснюється за адресою, вказаною на сайті у розділі "Контакти".
Повернення товару неналежної якості
- При поверненні товару неналежної якості ми повертаємо не лише його вартість, а й вартість пересилки до Вас.
- Здійснюється за адресою, вказаною на сайті у розділі "Контакти".
Обмін товару
- Відбувається згідно із Законом України "Про захист прав споживачів"
- Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості, для яких дозволено обмін та повернення, на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний на аналогічний протягом 14 днів, за винятком дня покупки.
- Виробляється, якщо він не використовувався, збережений товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий разом з проданим товаром.
- Якщо Ви вже замовили товар, але він ще не відправлений зі складу, Ви можете відмовитись від замовлення, повідомивши менеджеру по телефону.
- Якщо Ви отримали товар не належної якості, Вам необхідно зателефонувати менеджеру, який допоможе вирішити цю проблему.
- Претензії щодо повернення приймаються пізніше закінчення терміну 14 днів із моменту отримання.
- При надсиланні посилки через відділення перевізника, кур'єрською службою, компаніями-перевізниками, фактичною датою повернення товару вважається дата, зазначена на посилці.
Повернення грошей
- Гроші за товар, який Ви повернули, будуть нараховані на рахунок, з якого надійшла оплата, або у відділення компанії перевізника, куди було відправлено замовлення і на того ж отримувача. Терміни - 30 робочих днів з моменту отримання повернення, але не раніше надходження вашої оплати за замовлений товар (за умови післяплати).
- Якщо ви повертаєте товар належної якості, Вам буде повернено його вартість без вартості доставки.
- Не відшкодовується вартість товарів, повернутих із порушенням умов повернення (наприклад, Ви переслали товар не повністю, частково без пломб/ярликів), при цьому товар зворотному пересиланню клієнту не підлягає.
Детальна інформація про умови повернення та обміну в Угоді користувача